הרב זייני: חתונה חד-מינית היא עיוות | הלכה

הרב ד"ר אליהו זייני, ראש ישיבת אור וישועה ולשעבר רב הטכניון, הסביר מדוע גבר מתחתן עם גבר: "כיוון שאדם לא יכול לסבול את האחר, ובעולם המערבי הוא סובל רק את האיש שמזדהה איתו – הוא מתחתן בצורה מעוותת"

תחת הכותרת "תרבות הפרט ותרבות המשפחה" בכנס רמלה ה-9 בנושא משפחה: אתגרים וחזון, הסביר הרב ד"ר אליהו רחמים זייני, ראש ישיבת 'אור וישועה' ולשעבר רב הטכניון, מדוע יש התפרקות בתא המשפחתי ומדוע גבר רוצה להתחתן עם גבר.

"הגמרא במסכת קידושין פרק שני בהתחלה אומרת שם – כל אדם שמקדש את אשתו בלי שיראנה שמא תתגנה עליו יעבור על ואהבת לרעך כמוך. מי שקורא את זה אומר מה זאת אומרת? היחס בין איש לאשתו זה ואהבת לרעך כמוך, כמו עם השכן? חס ושלום. אלא שהתלמוד רצה ללמד אותנו שהיסוד של ואהבת לרעך כמוך הוא נבנה במשפחה. היחס לאחר שכל כך זועקים וצועקים עליו היום – זה בתוך המשפחה נבנה. וכיוון שאדם לא יכול לסבול את האחר, ובעולם המערבי הוא סובל רק את האיש שמזדהה איתו – הוא מתחתן בצורה מעוותת. חד מיני לא יודע מה. כי הוא רוצה את הזֵהֶה".

עוד הוסיף הרב כי "הוואקום הזה בתוך האדם, לא טוב היות האדם לבדו, היא מחייבת את הנוכחות של האישה מלכתחילה כדי להשלים את הבניין של המשפחה".

אין תגובות

תגובות בפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.