הרב נבון: "ההכרה במשפחה חד-מינית אינה זו שמסכנת את החברה המערבית" | הלכה

לדבריו, הסכנה האמתית היא שנישואים הפכו להסדר של שני מבוגרים שרוצים להעצים את האינטרס הרגשי והכלכלי והאחר שלהם, ובמצב הזה מה לי גבר ואישה ומה לי גבר וגבר

הרב חיים נבון נאם בנושא "המשפחה בשיח הציבורי" במסגרת כנס רמלה ה-9 בנושא משפחה: אתגרים וחזון, ובדבריו הסביר בין השאר את האיום האמתי על החברה המערבית.

"השינוי בתפיסה החברתית לגבי נישואים חד מיניים נחשב לשינוי המהיר ביותר בתולדות החברה האנושית, מבחינה תרבותי", אמר הרב נבון. "עוד לפני 20 שנה אף אחד עוד לא העלה את על דעתו – להכיר בזוג גבר וגבר, אישה ואישה כנשואים. אתם רוצים לחיות יחד – תחיו, אבל נישואים? זה נגזר מהשינוי בתפיסה לגבי משפחה. אם משפחה היא מוסד אורגני, חברתי, שקשור גם בילדים – מטבע הדברים גבר ואישה. אבל אם נישואים זה רק הסדר של שני מבוגרים שרוצים להעצים את האינטרס הרגשי והכלכלי והאחר שלהם, כל אינטרס שיהיה, למה לא בעצם? החברה המערבית עברה את הטוויסט הזה.

הרב הבהיר כי "אני לא חושב שהכרה במשפחה חד מינית היא זו שמשבשת דווקא… אל תטעו בדבריי – אני לא אומר שההכרה במשפחה חד מינית היא זאת שמסכנת את החברה המערבית. אני אומר שזו השלכה של השינוי בחברה מערבית כפי שהוא מתגלם. זאת הדרך היחידה להסביר איך פתאום אירע לנוכח עינינו שינוי כזה".

אין תגובות

תגובות בפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.