אדם: "אני לא פוסל זוגיות עם אישה" | כל-מיני

כך אמר הזמר אדם המשתתף בראליטי "היכל התהילה". קטעים מהריאיון כאן בפנים

אדם. צילום: קובי ריכטר

בתוך פחות מחודש זינק אדם – חיים כהן, לנודניקים מביניכם – חזרה לתודעה הציבורית. זינק וכבש. אם היו חששות מתווית לוזרית שתודבק לו עם הכניסה לתוכנית, "עוד זמר שחי בלה לה לנד וחושב שמישהו רוצה לקנות אלבום שלו", הן התפוגגו. אדם בהחלט כבש את "היכל התהילה": הוא אהוב על הדיירים, מגשר בין הזמרים העוינים, ובכלל, מביא קול שפוי. ריאליסטי. הוגן. גם בטוקבקים, לפחות בינתיים, הוא האהוב על הקהל בחוץ.

לאחרונה נערכה בבית משימה בין הדיירים. שמה: "הקרב על השער". השופטים: עיתונאי ומבקרי המוזיקה של "רייטינג". הפרס: שער במגזין הבידור של ישראל. הזמרים כולם התרגשו. הרי בואו נודה בעובדות: הסיכוי שאחד מהם היה זוכה לשער ב"רייטינג" – או במגזינים האחרים – בלי "היכל התהילה" היה קלוש. אלא אם כן היינו משיגים פפראצי של אותו אמן שוכב עם כבשה. התחרות הייתה צמודה, ובסופה ניצח אדם. אמנם בנקודות ולא בנוקאאוט – כי דוגרי, היו שם ביצועים מרטיטים ומרגשים – אבל ניצחון הוא ניצחון.

לרגל הזכייה החלטנו לשתף את הגולשים של "רייטינג" ושל ערוץ 24, אכסנייתו של "היכל התהילה", בשאלות שאדם יישאל. קבלו את השאלות (שלכם) ואת התשובות (של הזוכה שלנו).

יש לך אהבה?
"לא".
אתה מחפש אהבה?
"כרגע לא".
איזה גבר היית רוצה כפרטנר?
"אני בכלל לא יודע אם אני מחפש כרגע גבר. אולי זו תהיה אישה? אז מה אם אני הומו? אם היו לי עוד שבועיים פה עם איגי וקסמן אולי היה סיכוי שהייתי יוצא איתה מפה מחובק… אני לא צוחק! אני מדבר ברצינות! הייתי נשוי כבר פעם אחת. אז זה לא הצליח, אולי עכשיו זה יצליח? אני לא פוסל זוגיות עם אישה. הסיכוי שזה יקרה קטן, אבל אני לא סוגר את האופציה. כל חיי ביטלתי את עצמי למען האהבות שלי. הבנתי את זה בגיל מאוחר יחסית, רק בגיל 48. היום אני בתהליך שבו אני מנסה ללמוד שאני צריך להתחיל להכין לעצמי ארוחת ערב יפה, לקשט את הצלחת, לפתוח בקבוק יין, שהסטייק יהיה וול דאן, לשים לעצמי את האוכל על השולחן, להגיד לעצמי תודה ו'מאמי תאכל' וליהנות. אז אני אהיה שלם. אז אני אהיה מוכן להכניס זוגיות חדשה לחיים שלי".

(רייטינג, כ"א בסיון תשע"א; 23 ביוני 2011)

אין תגובות

תגובות בפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.