פרק 58 – מעלעלון א', או לידתו של מדור | לילות כימים

מחפשים שם למדור, מוסיפים לו צהובים, עמית עושה מעשה לא הגון, לאה לא שוכחת ועוקצת אבל שמחה מחדש כשהיא מקבלת PDFים

הנושא ההומוסקסואלי היה פעם טאבו במגזר הדתי, ובטח שבוודאי שלא דיברו עליו בעיתונות המגזרית. ועם זאת, לפני כמה שנים הוא התחיל לחדור טיפין-טיפין גם למעוז הזה. עמית קלט את זה והתחיל לאסוף את גזרי העיתונים ולפרסמם ברשומות באתר. בהתחלה הרשומות הופיעו תחת קטגוריית "כל מיני", אבל הקטגוריה הזאת הייתה גנרית מדי, וזה היה רק עניין של זמן עד שקיבלתי דואל מעמית.

איך יקראו לאוסף הזה

מחשבות אחרי ר"ה

אחרי ר"ה תשע"ו עמית שיתף אותי בהתלבטויות בעניין המדור. באותו זמן התרחש הרצח של שירה בנקי במצעד הגאווה והייתה התפוצצות אוכלוסין של אזכורי הנושא בעיתונות שלנו, אבל לא היה ברור כמה זמן זה יימשך. לכן על אף שאכן יוחדה לנושא קטגוריה מיוחדת, עדיין נותרה השאלה האם לשים את הקטגוריה בסרגל העליון של האתר.

וככה זה נראה בשוטף

כל מוצאי שבת עמית היה שולח דואל ובו אוסף בקשות לגזירה של כתבות מהעיתונים ומעלוני השבת. לפעמים היה מדובר בכתבה שלמה ולפעמים רק בפִּסקה. לפעמים כל העניין היה קשור, ולפעמים היה צריך להדגיש את המילה או המשפט הרלוונטיים. את ההדגשה אני נוהגת לעשות בריבוע צהוב (ממולא, לא רק מסגרת. כמו טוש מרקר). העניין של הריבוע הצהוב הוא קצת מייגע (ליצור שכבה של ריבוע, לצבוע בצהוב, לסדר אותה כך שהכיתוב של העיתון ייראה תחתיה) ולכן הפכתי את התהליך הזה למקרו בפוטושופ.

בשלב מסוים עמית ניסה להצטרך אותי פחות, ואם היה אפשר להשיג את הגזיר ע"י צילום מסך, הוא היה עושה את זה בעצמו. כך למשל היה עם שאלות בשו"ת הסלולרי, כי הן קצרות וקטנות.

ולפעמים אני מקדימה את זמני

היו כמה פעמים שמצאתי מעלעלונים בעצמי, ואפילו הספקתי לשלוח לעמית.

הימורים על גורלו של המדור

ערב שבת:

מוצאי שבת:

ועוד בלתי מהמרים. לפני שבת:

ואחרי שבת:

לפעמים צריכים אותי

ולפעמים מייבשים אותי

שוטף

השתגעו כולם

 

מעלעלון מוקדם מהרגיל, ועקיצה

הייתה פעם אחת בחייו של עמית שהוא עשה משהו לא הגון, וביקש ממני וממתכנת הבית לעשות את אותו הדבר, בלי לומר לנו ששנינו עובדים על אותו הדבר. מטבע הדברים כעסתי למדי כשגיליתי את זה, ובמשך תקופה לא שכחתי לו את זה.

מביאים לי PDF-ים

איזה עוד עלילות הביא לנו המדור הזה? בפרק הבא. היו עימנו.

אין תגובות

תגובות בפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.